VVD STELT VRAGEN OVER LEKKEND DAK GYMZAAL

De VVD heeft vragen gesteld aan het College van B&W over het lekkend dak van Gymzaal de Til aan de Evertswijk in Zevenhuizen. Fractievoorzitter Tanja Haseloop: “Dit kan niet, onacceptabel. In deze gymzaal moeten ook leerlingen van basisscholen hun gymonderwijs krijgen. We willen dat dit probleem snel en adequaat wordt opgelost.”

Tanja Haseloop: “We willen weten wat hier op korte termijn aan gedaan kan worden. We snappen dat er geen grote investeringen gedaan zijn in de afgelopen tijd. Omdat er in Zevenhuizen hard gewerkt wordt aan een Multi Functioneel Centrum (MFC). Maar dat is er nog niet. Sterker nog: er is niet eens een harde toezegging dat die er komt!”

Dat vindt de VVD knap lastig: “Deze situatie toont aan dat er echt iets moet gebeuren. Totdat er een MFC is moeten we ervoor zorgen dat onze kinderen in een goede omgeving kunnen sporten. En niet rond pionnen om plassen water of emmers op de grond. Dat is niet meer van deze tijd.”