Lovende woorden bij afscheid raadslid Cheyenne Knottnerus

Cheyenne Knottnerus uit Marum heeft woensdagavond afscheid genomen als raadslid van de gemeenteraad van Westerkwartier. Knottnerus volgde in september 2019 Tanja Haseloop op die burgemeester werd van de gemeente Oldebroek. Na lovende woorden van onze Burgemeester Aard van der Tuuk, nam ook onze fractievoorzitter Mattheus Gorter nog even het woord en bedankte Cheyenne voor haar inzet en de plezierige samenwerking de afgelopen raadsperiode. Daarbij blikte de fractievoorzitter van de VVD, Mattheus Gorter, terug naar de komst van Cheyenne. Hij memoreerde daarbij aan zijn eerste kennismaking met Cheyenne, waarop Cheyenne direct de vraag stelde “ hoe kun je in de raad komen?”. En nog geen jaar later zat Cheyenne er al in. “Zo snel kan het gaan.., al dus Mattheus. In haar afscheidsspeech bedankte Cheyenne alle (digitaal)aanwezigen voor de aardige woorden die haar al waren toegekomen en voor de goede samenwerking met haar VVD-fractie. Jeroen Betten uit Zevenhuizen volgt Cheyenne Knottnerus op en werd in de zelfde raadsvergadering woensdagavond beëdigd. Daarmee is de driemansfractie van de VVD weer compleet.