Verkiezingsprogramma 2022 - 2026 "Meer voor hetzelfde"

Op woensdag 16 maart 2022 zijn er gemeenteraadsverkiezingen! Dan is het aan de inwoners van het Westerkwartier om te bepalen wie er in de gemeenteraad mag plaatsnemen. In ons verkiezingsprogramma "Meer voor hetzelfde" 2022-2026 is te lezen wat de VVD Westerkwartier belangrijk vindt.

Beste inwoner van de gemeente Westerkwartier,

De gemeente Westerkwartier is een gemeente om van te houden met prachtige dorpen en veel lokale betrokkenheid. Samen geven we deze mooie gemeente vorm.

Dag in, dag uit zetten ook onze lokale politici zich in om het Westerkwartier nog mooier te maken. De gemeente wordt bestuurd door gemeenteraadsleden, wethouders en de burgemeester. Op woensdag 16 maart 2022 zijn de gemeenteraadsverkiezingen. Dan is het aan jou om te bepalen wie er in de gemeenteraad zal plaatsnemen om jouw geluid te laten horen.

In de afgelopen vier jaar hebben we als oppositiepartij laten horen hoe wij de toekomst van ons mooie Westerkwartier voor ons zien: solide financieel beleid, lage lokale lasten, ruimte voor inwoners en ondernemers, minder regels en realistische besluiten die kunnen rekenen op draagvlak, zoals bij de energietransitie.

In dit verkiezingsprogramma kun je per onderwerp lezen waar wij ons als lokale VVD de komende vier jaar voor in willen zetten.

VVD WESTERKWARTIER, MEER VOOR HETZELFDE

Jan van der Laan,